fbpx

Apartamentų vidaus tvarkos taisyklės

INOVATYVIOS DERMATOLOGIJOS CENTRO – HOLISTIC SKIN WELLNESS SPA

I. PAGRINDINĖS SĄVOKOS

  1. Apartamentai – MB “Inovatyvios dermatologijos centro” – “Holistic Skin & Wellness SPA” apartamentai (toliau – Apartamentai) – tai Apartamentai, esantys Kęstučio g. 1C (7;15;16) ir Algirdo g. 17 (1;4;9;10;13;14;17;18, 19) Birštone.
  2. Apartamentų teritorija – tai apgyvendinimo Apartamentai ir bendrosios Apartamentų patalpos, automobilių stovėjimo aikštelė bei kitos MB „Inovatyvios dermatologijos centro – Holistic Skin & Wellness SPA” pastato patalpos ir erdvės.
  3. Apartamentų svečias arba Užsakovas – tai fizinis ar juridinis asmuo, užsakantis apgyvendinimo paslaugas Apartamentuose.
  4. Apartamentų apgyvendinimo paslaugos – tai Apartamentų svečių apgyvendinimo paslaugos trumpalaikės ir/ar ilgalaikės nuomos pagrindu.
  5. Papildomos paslaugos – tai MB “Inovatyvios dermatologijos centro” – “Holistic Skin & Wellness SPA” teikiamos paslaugos: gydytojų dermatologų, kosmetologų, masažo ir kitų specialistų, taip pat SPA paslaugos.
  6. Apartamentų administracija – Apartamentų rezervacijas vykdantis personalas, atsakingas už komunikaciją su Apartamentų svečiais, papildomų paslaugų užsakymų administravimą ir Apartamentų svečių informavimą bei koordinavimą.
  7. Šios Apartamentų vidaus tvarkos taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato apgyvendinimo tvarką ir sąlygas, svečių teises ir pareigas, naudojantis Apartamentų paslaugomis, privalomus saugumo ir kitus reikalavimus.
  8. Šios Taisyklės yra skelbiamos viešai interneto svetainėje skin.lt ir/ar siunčiamos Svečiui nurodytu el.paštu yra privalomos visiems Apartamentų svečiams. Kiekvienas Svečias, registruodamasis Apartamentuose, patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis pats bei su jomis supažindinęs kartu atvykusius asmenis, ir įsipareigoja jų besąlygiškai laikytis bei užtikrinti, kad jų laikytųsi kartu atvykę asmenys. Už pasekmes, atsiradusias dėl to, kad šių Taisyklių nežinojo ar nesilaikė Svečias ir/ar kartu su Svečiu atvykę asmenys, atsako Apartamentuose užsiregistravęs Svečias.
  9. Asmenims, kurie nesutinka laikytis šių Taisyklių, Apartamentų paslaugos nėra teikiamos ir toks asmuo nedelsdamas privalo palikti Apartamentų teritoriją.

II. REZERVACIJOS PATEIKIMO, APMOKĖJIMO IR REZERVACIJOS PATVIRTINIMO TVARKA

  1. Apartamentų rezervacijos teikiamos:
    • Paskambinus į Apartamentų administraciją telefonu +37062761111; Pasirinkus šį būdą, tolimesnis Apartamentų rezervacijos administravimas tęsiamas el.paštu;
    • Parašant elektroninį laišką į Apartamentų administraciją – birstonas@skin.lt, laiške nurodant pageidaujamus Apartamentus, rezervacijos datas, Svečio (-ių) vardą, pavardę, telefono numerį tolimesniam susisiekimui;
    • Atvykstant į Apartamentų administraciją, esančią Algirdo g. 17, Birštone ir įvykdant Apartamentų rezervaciją gyvai;
    • Užpildant Apartamentų rezervacijos užklausos formą interneto svetainėje skin.lt;
    • Užpildant “Holistic Skin & Wellness SPA” Apartamentų rezervaciją interneto svetainėje booking.com;
    • Užpildant “Holistic Skin & Wellness SPA” Apartamentų rezervaciją interneto svetainėje airbnb.com.
  2. Užsakovas, pateikdamas rezervaciją, laikomas susipažinęs su šiomis Taisyklėmis ir yra įsipareigojęs besąlygiškai jų laikytis.
  3. Apartamentų administracija, gavusi Užsakovo rezervacijos užklausą, vienu iš šiose Taisyklėse numatytų būdų, susisiekia su Užsakovu ir pateikia Užsakovui išsamią informaciją apie pageidaujamus rezervuoti Apartamentus, Papildomų paslaugų užsakymo galimybę, jų pobūdį, kainą, trukmę.
  4. Rezervuojant Apartamentus, Užsakovui, priklausomai nuo Apartamentų rezervacijos būdo, pagal Apartamentų administracijos pareikalavimą, būtina tiesiogiai arba el.paštu, Apartamentų administracijai pateikti užpildytą Svečio (-ių) registracijos kortelę (-es), kurioje pateikiami duomenys ir papildomai prisegamos dokumentų kopijos. Atsakant į Apartamentų administracijos laišką, Užsakovui būtina prisegti:
    • Tapatybę patvirtinančio dokumento nuotrauką ar skanuotą dokumento versiją;
    • Kartu atvykstančių asmenų skaičių ir atvykstančių asmenų tapatybę patvirtinančių dokumentų nuotraukas ar skanuotas dokumentų versijas;
    • Užpildytą Svečio registracijos kortelę, kurioje pateikiami duomenys:
      • Užsakovo ir atvykstančių asmenų tapatybės duomenys;
      • Galiojančio tapatybę patvirtinančio dokumento pavadinimas ir numeris;
      • Telefono numeris;
      • Elektroninio pašto adresas;
      • Automobilio valstybinis numeris.
  5. Apartamentų rezervacija patvirtinama tik po Svečio registracijos kortelės, tapatybę patvirtinančio dokumento kopijos pateikimo ir sąskaitos už apgyvendinimą Apartamentuose apmokėjimo per 1 d.d. po sąskaitos pateikimo nurodytu el.paštu. Svečiui kartu rezervuojant Papildomas paslaugas – paslaugos rezervuojamos tik po 50% arba visos paslaugų sumos apmokėjimo per 1 d.d. po sąskaitos pateikimo nurodytu el.paštu. Užsakovui įvykdžius apmokėjimą, o Apartamentų administracijai jį gavus, Apartamentai ir Papildomos paslaugos rezervuojami.
  6. Kai Papildomos paslaugos nebuvo rezervuotos iš anksto, būtina dėl jų suteikimo galimybės kreiptis į Apartamentų administraciją. Šiais atvejais, už Papildomų paslaugų suteikimą Svečias atsiskaito iš karto po Papildomų paslaugų suteikimo.
  7. Apartamentų administracija pasilieka teisę savo nuožiūra spręsti dėl depozito įmokos dydžio ir jo mokėjimo būtinybės. Šiais atvejais rezervacija patvirtinama po depozito ir rezervacijos mokesčio, II dalies, 4 punkte nurodytų ir užpildytų dokumentų gavimo per 1 d.d. terminą.
  8. Per Apartamentų administracijos nurodytą terminą Užsakovui neatlikus rezervacijos ar/ir depozito įmokų ir/ar nepateikus nurodytų dokumentų, Apartamentų rezervacijos užklausa anuliuojama ir Apartamentų rezervacija netvirtinama. Nauja rezervacija atliekama atsižvelgiant į Apartamentų užimtumą.
  9. Apie sėkmingą Apartamentų rezervaciją, Apartamentų administracija praneša Užsakovui nurodytu el.paštu arba skambučiu.
  10. III. SVEČIŲ APGYVENDINIMO, VIEŠNAGĖS PRATĘSIMO IR SVEČIŲ IŠVYKIMO TVARKA

    1. Atvykti į iš anksto rezervuotus Apartamentus Svečiams galima atvykimo dieną nuo 15:00 val. iki 20:00 val.
    2. Tais atvejais, kai svečias atvyksta darbo dienomis, nuo 9:00 iki 19:00, pagal užklausą galimas Svečio pasitikimas gyvai.
    3. Tais atvejais, kai Svečias atvyksta Apartamentų administracijos ne darbo metu, Svečio pasitikimas gyvai nevykdomas ir Užsakovas, pagal Apartamentų administratoriaus nurodymus, apsigyvena Apartamentuose savarankiškai.
    4. Išvykimo dieną Apartamentus Svečiai turi palikti iki 12:00 val.
    5. Svečiui pageidaujant išvykti vėliau nei iki 12:00 val., dėl tokios galimybės patikrinimo būtina kreiptis į Apartamentų administraciją. Apartamentų administracija, esant galimybei pratęsia viešnagės laiką už papildomą mokestį, kurį, pagal Apartamentų administracijos pateiktą sąskaitą, būtina apmokėti tą pačią dieną iki išvykimo iš Apartamentų:
      • Svečiui išvykstant iki 18:00 val., taikomas 50% sutartinės apgyvendinimo paslaugos paros kainos mokestis;
      • Svečiui išvykstant vėliau nei iki 18:00 val., taikomas 100% vienos paros sutartinės apgyvendinimo paslaugų kainos mokestis.
    6. Svečiams pageidaujant pratęsti viešnagės laiką Apartamentuose ilgesniam laikotarpiui, dėl tokios galimybės būtina kreiptis į Apartamentų administraciją ir, pagal Apartamentų administracijos pateiktą sąskaitą, atlikti mokėjimą už viešnagės pratęsimą tą pačią dieną. Taip pat, viešnagės pratęsimo Apartamentuose galimybę galima pasitikrinti ir mokėjimą atlikti Apartamentų rezervacijos svetainėse booking.com ir www.airbnb.com

    IV. APGYVENDINIMO, PAPILDOMŲ PASLAUGŲ KAINOS IR PASLAUGŲ ATŠAUKIMO TVARKA

    1. Apartamentų ir Papildomų paslaugų kainos nustatytos Apartamentų direktorės ir yra skelbiamos viešai oficialioje interneto svetainėje www.skin.lt ir Apartamentų rezervacijos kalendorius administruojančiose partnerių interneto svetainėse: www.booking.com; www.airbnb.com bei kt.
    2. Apartamentų administracija turi teisę keisti Apartamentų paslaugų sudėtį ir apgyvendinimo kainas be išankstinio įspėjimo. Apartamentų rezervacijos patvirtinimo laiške nurodyta paslaugų kaina gali būti keičiama tik raštišku šalių susitarimu.
    3. Už apgyvendinimą Apartamentuose ir Papildomas paslaugas gali būti atsiskaitoma grynais pinigais, banko kortele ar išankstiniu bankiniu pavedimu.
    4. Svečiai, gyvenantys Apartamentuose trumpiau nei vieną parą, apmoka visos paros Apartamentų kainą, nepriklausomai nuo atvykimo, išvykimo ir atsiskaitymo valandos.
    5. Vienas asmuo, apsigyvenęs Apartamentuose, moka visą numatytą Apartamentų kainą. Į Apartamentus atvykstant 2 ir daugiau Svečių, taikomas padidintas įkainis pagal paskelbtą Apartamentų kainoraštį.
    6. Svečiams pageidaujant naudotis Apartamentų automobilių stovėjimo vieta Apartamentų aikštelėje, būtina dėl tokios galimybės kreiptis į Apartamentų administraciją. Automobilių stovėjimo vieta apmokestinama papildomai 15 eur už parą mokesčiu, kurį Svečias apmoka iš anksto pagal Apartamentų administracijos pateiktą sąskaitą.
    7. Rezervuotų ir apmokėtų Apartamentų mokestis grąžinamas 100%, jei Svečias atšaukia apgyvendinimo paslaugą likus 4 d.d. iki atvykimo. Apartamentų rezervacijos 50% mokestis grąžinamas, jei Svečias atšaukia apgyvendinimo paslaugą arba ja nepasinaudoja likus 3 d.d. iki atvykimo. 100% mokestis nėra grąžinamas, jei Svečias atšaukia apgyvendinimo paslaugą arba ja nepasinaudoja likus 2 d.d. iki atvykimo. Negrąžinamas mokestis ar jo dalis laikomi Apartamentų tiesioginiais patirtais ir neįrodinėjamais nuostoliais.
    8. Rezervuotų ir/ar iš anksto pilnai apmokėtų Papildomų paslaugų mokestis Svečiui gražinamas, jei Svečias atšaukia paslaugas likus 4 d.d. iki paslaugų suteikimo dienos. Svečiui atšaukiant Papildomas paslaugas arba jomis nepasinaudojant pilna arba daline apimtimi likus 3 d.d. iki paslaugų suteikimo, mokestis negražinamas ir yra laikomas Apartamentų tiesioginiais patirtais ir neįrodinėjamais nuostoliais.
    9. Apartamentų ir papildomų paslaugų mokesčiai Svečiui negrąžinami, jei Svečias pažeidžia Apartamentų vidaus tvarkos taisykles ir paslaugos nutraukiamos V dalies, 7.4 ir 7.5 punktuose nurodytomis aplinkybėmis.

    V. APARTAMENTŲ ADMINISTRACIJOS TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ

    1. Apartamentų administracijos atsakomybę už Svečių daiktų saugojimą Apartamentuose reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.865 str.
    2. Apartamentų administracija neatsako už nesaugiai paliktas ar prarastas Svečių vertybes ir / ar padarytą joms žalą Apartamentuose, balkone ar bendrose Apartamentų erdvėse.
    3. Apartamentų administracija neatsako, jeigu daiktai buvo neišsaugoti dėl daiktų savininko, jį lydinčių asmenų kaltės, nenugalimos jėgos arba dėl paties daikto savybių.
    4. Apartamentų automobilių stovėjimo aikštelė nėra saugoma ir stebima vaizdo kameromis. Apartamentų administracija neatsako už Apartamentuose gyvenančių Svečių transporto priemones, juose esančių daiktų saugojimą.
    5. Apartamentų administracija neatsako už Svečių saugumą ir sveikatą, Svečiams naudojantis Apartamentų paslaugomis ir pasirenkant bei naudojantis Papildomomis paslaugomis.
    6. Apartamentuose rastus (paliktus) Svečio daiktus Apartamentų administracija saugo 1 mėn. po Svečio išvykimo. Rašytiniu Svečio prašymu, Apartamentų administracijoje saugomi Svečiui priklausantys daiktai gali būti išsiųsti paštu ar kitaip perduoti, jei Svečias sutinka apmokėti daikto (-ų) siuntimo ar kitokias daikto (-ų) pristatymo išlaidas. Per nurodytą laikotarpį Svečiui neatsiėmus paliktų daiktų, Apartamentų administracija daiktus utilizuoja.
    7. Apartamentų administracija turi teisę:
      • Savo arba Užsakovo iniciatyva teikti informaciją ir siūlyti Papildomas paslaugas;
      • Atsakyti į Užsakovo klausimus, administruoti užklausas ir papildomus užsakymus;
      • Kilus įtarimui dėl Apartamentų turto saugumo, informuoti Svečią apie patikrinimą ir patikrinti Apartamentus ir juose esantį Apartamentų turtą;
      • Neįsileisti į Apartamentus asmenų, galinčių kelti nepatogumų kitiems Apartamentų Svečiams, grėsmę Svečių sveikatai, Svečių ir Apartamentų turto saugumui;
      • Nutraukti apgyvendinimo ar Papildomų paslaugų teikimą arba atsisakyti teikti paslaugas pilna apimtimi, jei Svečio elgesys gali kelti nepatogumų ar grėsmę kitų Svečių, Apartamentų administracijos sveikatai ar saugumui, Apartamentų ir Apartamentų teritorijos turtui.
    8. Apartamentų administracija privalo:
      • Apartamentų apgyvendinimo ir Papildomas paslaugas: gydymo, grožio ir sveikatingumo paslaugas teikti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
      • Iki Svečio atvykimo, atlikti Apartamentų ir bendrų erdvių valymą pagal visuomenės sveikatos centro nustatytas higienos normas;
      • Patikrinti Apartamentus iki Svečio (-ių) atvykimo;
      • Teikti Apartamentų Svečiams informaciją apie Papildomas paslaugas ir jas administruoti darbo dienomis 9:00-19:00 ir šeštadienį 9:00-19:00;
      • Patikrinti Apartamentus iš karto po Svečio išvykimo, užfiksuoti trūkumus ir pažeidimus, jei tokie požymiai po Svečio viešnagės pastebėti, bei per 5 d.d. raštu ir/ar telefonu kreiptis į Svečią dėl pažeidimų ir trūkumų kompensavimo;
      • Kreiptis į atitinkamas institucijas, jei Svečias atsisako kompensuoti nuostolius, užfiksuotus V dalies, 8.3 punkte;
      • Kreiptis į atitinkamas institucijas, jei pasireiškė aplinkybės ir kreipimosi būtinybė, atvejais, nurodytais V dalies 7.4 ir 7.5 punktuose.

    VI. APARTAMENTŲ SVEČIŲ PAREIGOS, ATSAKOMYBĖ, NAUDOJIMOSI APARTAMENTAIS BEI PAPILDOMOMIS PASLAUGOMIS TVARKA

    1. Apartamentai sutvarkomi ir parengiami iki Svečio atvykimo. Svečio viešnagės Apartamentuose metu Apartamentų tvarkymo ir valymo darbai nevykdomi. Apartamentų tvarka ir švara visos viešnagės metu rūpinasi Apartamentų Svečias savarankiškai.
    2. Apartamentų švari patalynė ir rankšluoščiai parengiami iki Svečio atvykimo ir Svečio viešnagės metu nekeičiami.
    3. Apartamentuose ir kitose Apartamentų patalpose bei teritorijoje esantys daiktai yra Apartamentų nuosavybė, todėl Apartamentų Svečiams draudžiama stumdyti daiktus, juos perkelti, išnešti ar pasiimti išvykdami iš Apartamentų. Taip pat, keisti Apartamentų interjerą.
    4. Apartamentuose apsistoję Svečiai privalo:
      • laikytis šių Taisyklių;
      • laikytis Priešgaisrinės saugos taisyklių;
      • laikytis bendrosios sanitarinės tvarkos ir bendrųjų elgesio normų;
      • informuoti apie tikslų atvykusių Svečių skaičių;
      • Apartamentuose laikytis švaros ir nustatytos tvarkos, tausoti, saugoti ir tinkamai naudotis Apartamentų įrengimus, baldus ir kitus daiktus, esančius Apartamentuose ir bendro naudojimo vietose;
      • nedelsiant pranešti Apartamentų administracijai raštu apie sugadintą Apartamentų inventorių ar technikos gedimą, sugedusiu inventoriumi ar technika nesinaudoti;
      • išeinant iš Apartamentų įsitikinti, kad vandens čiaupai yra sandariai užsukti, visi elektros prietaisai išjungti (šviestuvai, televizorius, virdulys, lygintuvas ir kt.), langai ir balkono durys uždarytos, užrakintos lauko durys ir pašaliniai asmenys negali patekti į Apartamentus;
      • naudojantis Papildomomis paslaugomis SPA erdvėje, laikytis SPA etiketo, dėvėti maudymosi aprangą, chalatą, avėti tinkamą avalynę, laikytis higienos reikalavimų;
      • prieš išvykstant iš Apartamentų atsiskaityti už visas suteiktas paslaugas;
      • prieš išvykstant iš Apartamentų arba po Apartamentų administracijos kreipimosi el.paštu, atlyginti už žalą ir pažeidimus, jei tokios aplinkybės užfiksuojamos po Apartamentų patikrinimo.
    5. Apartamentų Svečiams draudžiama (už kiekvieną pažeidimą taikoma 100 eur bauda):
      • nuo 22:00 val. iki 08:00 val. pažeisti Apartamentų ramybės laiką, kuris gali būti keičiamas tik išankstiniu Apartamentų administracijos rašytiniu leidimu. Triukšmauti Apartamentų teritorijoje ramybės laiku, t. y. garsiai leisti muziką bei groti muzikos instrumentais, garsiai dainuoti, šaukti, rėkauti, švilpti bei kitaip triukšmingai elgtis, yra draudžiama;
      • rūkyti Apartamentuose ir jų balkonuose, lauko terasoje, SPA erdvėje, kitose ne rūkymui skirtose vietose. Svečių saugumui visuose kambariuose ir bendrose patalpose yra įrengta priešgaisrinė signalizacija;
      • naudoti Apartamentų patalynę, rankšluoščius ir kitus daiktus lauko pramogoms;
      • naudoti Apartamentų inventorių ne pagal apskirtį;
      • be Apartamentų administracijos rašytinio sutikimo į Apartamentus atsivežti gyvūnus;
      • atsivesti pašalinius asmenis į Apartamentų teritoriją arba Apartamentus, raštu nesuderinus su Apartamentų administracija;
      • nuslėpti tikslų atvykstančių Svečių skaičių. Šiuo atveju už kiekvieną nuslėptą Svečią taikoma 100 eur bauda;
      • laikyti Apartamentuose lengvai užsidegančias medžiagas;
      • įsinešti į Apartamentų teritoriją pavojingus gyvybei įrankius, ginklus ar kitas priemones;
      • naudotis savo elektriniais prietaisais, išskyrus tuos atvejus, kai Apartamentų administracija yra įspėta apie tokių prietaisų naudojimą. Draudimas negalioja naudojant asmeninius kompiuterius, telefonų įkroviklius, skutimosi mašinėles, plaukų džiovintuvus;
      • Apartamentų teritorijoje leisti fejerverkus ar naudoti kitus pirotechnikos gaminius be raštiško Apartamentų administracijos bei tokių priemonių naudojimą reglamentuojančių institucijų leidimo;
      • be išankstinio rašytinio suderinimo su Apartamentų administracija rengti fotosesijas ir filmavimus Apartamentų erdvėse;
      • šiukšlinti Apartamentuose bei jų teritorijoje, palikti Apartamentus nešvarius ir netvarkingus;
      • naudotis SPA paslaugomis apsvaigus nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų. Toks asmuo privalo nedelsiant, Apartamentų personalui pareikalavus, palikti SPA erdvę;
      • naudotis SPA paslaugomis, sergant infekcinėmis, virusinėmis ar kitomis užkrečiamomis ligomis, taip pat turint atvirų žaizdų ir/ar kitų sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti pavojų paties Svečio ir/ar kitų Svečių sveikatai ir/ar gyvybei.
    6. Svečiui sugadinus Apartamentuose esančias interjero detales, baldus, techniką ar kitą Apartamentų turtą, Svečias privalo atlyginti padarytą žalą pagal Apartamentų administracijos pateiktą pareikalavimą arba, prilausomai nuo pažeidimo, vadovaujantis išvardintomis preliminariomis daiktų kompensavimo kainomis per 5 d.d. po Apartamentų administracijos kreipimosi ir įrodymų pateikimo (priešingu atveju Apartamentų administracija įpareigota kreiptis nuostolių išreikalavimo įstatymų nustatyta tvarka):
      • Televizorius – 500 eur;
      • Dvigulė lova – 1800 eur;
      • Dvigulės lovos čiužinys – 1200 eur;
      • Kėdė – 300 eur;
      • Stalas – 1000 eur;
      • Kriauklė – 500 eur;
      • Unitazas – 500 eur;
      • Unitazo dangtis – 200 eur;
      • Dušo kabina – 1000 eur;
      • Veidrodis – 350 eur;
      • Užuolaidos – 1500 eur;
      • Kilimo cheminis valymas – 150 eur/ m2;
      • Kilimo keitimas – 800 eur;
      • Sofa – 1600 eur;
      • Spyna – 200 eur;
      • Virtuvės remontas – 200-800 eur;
      • Virtuvės įrangos sugadinimas – 300-800 eur;
      • Patalynės sugadinimas ar chalato– 200-600 eur;
      • Rankšluoščio sugadinimas – 100 eur.

    VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

    1. Šalių atsakomybę dėl teikiamų paslaugų neįvykdymo, esant force majeure aplinkybėms, reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.212 str.
    2. Visa informacija, kurią Apartamentų administracija ir Svečias sužinojo bendradarbiaudami, yra konfidenciali ir negali būti perduota ar kitaip atskleista trečiajai šaliai be išankstinio raštiško susitarimo, išskyrus atvejus, kai informacijos atskleidimas būtinas pagal LR įstatymus ir kitus teisės aktus.
    3. Apartamentų administracija, rinkdama, tvarkydama bei saugodama Svečio pateikiamus duomenis bei informaciją, vadovaujasi LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų rinkimo, tvarkymo bei saugojimo tvarką.
    4. Apartamentų administracija nenagrinėja Svečio pretenzijų ir neatsako už Svečio patirtą turtinę ir/ar neturtinę žalą, jei žala kilo dėl to, kad Svečias nesilaikė šių Taisyklių reikalavimų ir/ar rekomendacijų.
    5. Bet kokie ginčai, kilę tarp Apartamentų administracijos ir Svečių, turi būti sprendžiami derybų keliu. Jei ginčo nepavyksta išspręsti derybų keliu, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
    6. Apartamentų administracija priima Svečių pageidavimus, pasiūlymus, atsiliepimus ir nusiskundimus, kurie nagrinėjami periodinių Apartamentų vadovų susirinkimų metu 1 kartą per savaitę

Registracija

Pasirinkite, kurioje mūsų klinikoje norėtumėte apsilankyti, pateikite savo kontaktinę informaciją ir pažymėkite, pageidaujate vizito klinikoje ar nuotolinės gydytojo konsultacijos.